Кошик  |

Товарів: 0 (0.00грн.)

Нічого не куплено!

+38 (098) 564-39-87 (розд)

+38 (098) 564-39-87 (опт)

Понеділок–п'ятниця з 10:00 до 18:00

Повернення товару

Повернення товару належної якості
 
Якщо ви вже отримали товар - можете здійснити повернення протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки товару), заповнивши форму запиту на повернення.
Повернення товару належної якості можливий за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлики) і споживчих властивостей, а також документа, що підтверджує факт покупки і оплати (товарна накладна, видаткова накладна або довіреність).
 
 
Повернення товару неналежної якості
 
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленням або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.
Якщо вам був переданий товар неналежної якості, що б ми змогли повернути вам гроші, будь ласка - заповніть форму на повернення товару.
 
 
Порядок повернення товару
 
Для повернення товару необхідно:
 
1. Заповнити форму запиту на повернення, яке автоматично буде прийнято нашою системою. Роздруковувати заяву немає необхідності.
2. Акуратно упакувати товар, що повертається. Вкласти в упаковку товарну накладну, ярлики та етикетки, що додавалися до товару.
3. Протягом 14 днів (не рахуючи дня отримання) відправити замовлення нам:
 
         Транспортна компанія «нова пошта»
         м.Харків, Україна
         Московський просп., 199б (ТЦ Сансіті, 2)
         Одержувач: Dolly
         Тел. + 380985643987
 
Важливо!
 
      • Оплата за зворотну пересилку товару здійснюється покупцем.
      • Ми не зможемо прийняти вашу посилку, якщо вона буде відправлена ​​«післяплатою або з« пересиланням за рахунок одержувача ».
 
 
 
Терміни та порядок повернення
 
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 1 робочого дня після отримання товару належної якості.
 
      • Якщо ви повертаєте товар належної якості (наприклад: не підійшов розмір або фасон) - вам буде повернута його вартість, без вартості доставки.
      • Якщо ви повертаєте товар неналежної якості (наприклад: з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленням або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей), тоді цей товар буде замінений і висланий вам назад (при цьому вдруге за доставку ви не платите), а також ви можете відмовитися від товару повністю і повернути гроші назад.
 
Ми повертаємо Ваші гроші
 
Повернення грошових коштів, здійснюється банківським переказом через Приват 24.
 
 
заключна інформація
 
• Важливо! Форма запиту на повернення товару - обов'язкова умова повернення.
• Відзначаємо особливо, що неможливий повернення грошових коштів готівкою.
• Компанія «Dolly» не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки, пошти і банків.

Продовжити